2011-10-10

Marcus 35 år idag! ♥

Idag fyller min sötis 35 år!!!

Grattis älskling på födelsedagen! ♥

Ikväll blir det lite firande med tårta och så...

Och så är det Elvins dopdag, han döptes för exakt ett år sedan, den 10.10.10!



I onsdags gick vi till havet med Elvins farmor, hoppade över ÖF för jag ville att Elvin skulle bli helt frisk och lite rädd för att åka dit och låta han bli smittad igen. Men samtidigt så kan jag ju inte skydda honom från det, dom ska ju ha sina förkylningar dom små. Tyvärr. På kvällen träffade jag Maria, Grethe och Monica på Malt och Humle på vår vanliga månadsträff. Trevligt som vanligt!

I torsdags var vi bara hemma och på eftermiddagen hade vi återträff med 1-åringarna med vår föräldragrupp på BVC. Jättekul att se alla barn med sina mammor och pappor. Så kul att se hur alla har utvecklats och vad olika dom är! Efter det åkte vi vidare med Krille, Marie och Ella till Kungälv för att käka lite på Oskars och så köpte vi lite kläder till Elvin på Lindex, det var nämligen öppet till 20 i alla affärer.

I fredags var mamma hos mej hela dagen, hon hjälpte mej att få bort de fula fläckarna som jag hade fått på min diskbänk av silverdipp-medlet. Och vi lyckades få bort det, helt fantastiskt! Diskbänken ser ny ut nu! På kvällen hade vi lite fredagsmys!

I lördags städade jag lite, laserade lite utemöbler med svart olja, Marcus klippte allt gräset och bättrade på lite färg på ett fönster mm. Vi laddade även inför babysimmet på eftermiddagen men det blev inställt i sista stund p g a en bajsolycka i lagunen. Typiskt, vi som hade sett fram emot det och Elvin som hade sovit så bra inför detta.

Idag hämtade vi husvagnen som har varit på service och så handlade vi massa mat på ICA Maxi och så har Marcus lagt lite gatsten på tomten.
Bild kommer när det är färdigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
GRATTIS Marcus på din födelsedag.
Många kramar från oss alla i Stockholm
//Lennart, Ing-Marie och Jakob