2011-09-19

Ruskväder!

Fy och usch vilket väder! Jag fryyyyser...
En vecka har redan passerat, vad fort det går...

Förra lördagen var vi på babysimmet med Elvin, annars inget speciellt, grejade mest bara hemma. Röjde lite i Elvins rum, flyttade ut cross-trainern, databordet, bar ner liggdelen till vagnen och babyskyddet m m till garaget. Vill så gärna få i ordning i hans rum nu snart. I måndags var jag och Elvin och hälsade på Maria och Mauritz på Marstrand och i tisdags var vi några från föräldragruppen hemma hos Nicklas och Emilia i Gullbringa och lekte lite.

I onsdags var vi på ÖF på bvc i Ytterby med några från föräldragruppen och så träffade jag Liselott och hennes små där oxå. I torsdags var det strålande sol och då åkte Elin, Elvin och jag och hälsade på gamla farmor Svea, det var mysigt! Fick massa god fika där som inte är så bra för min diet just nu. Phu! Och i fredags var vi hos Liselott och hennes små och lekte och fikade (igen) tillsammans med Mirja, Silas, Elin och Tuva!

På fredags kvällen drog vi iväg med husvagnen till Lycke Golfklubb för att ha vår årliga kräftskiva ihop med hela husvagnsklanen. Det var väldigt roligt! Inget bra väder men vad gör det? Vi hade ju ett partytält och varma kläder. Eftersom vi skulle på babysim och Mackan skulle springa milen så fick vi hoppa spa och golf denna gången. Istället så åkte vi hem så Elvin fick sova lite och Mackan springa. Mamma, pappa, min bror, Linda och Ida kom förbi på en fika och besökte svampskogen och hittade massa av skogens guld!

Idag har vi mest bara slappat hemma, blev lite febrig på eftermiddagen/
kvällen, hoppas verkligen det försvinner nu i natt eftersom jag hade tänkt besöka mitt jobb imon och på en House of Lola träff på kvällen.

1 kommentar:

elin sa...

vad gosiga kort de blev på mig å Elvin:O) sötnosen! kram Elin