2011-09-09

Min lille busunge!

Hej hej! I måndags var jag hos Maria i Lilleby igen och träffade mina goa jobbarkompisar! Jättekul att ses! Och i tisdags passade jag Ella när Krille var hos tandläkaren, det gick jättebra förutom de 5 minuterna innan han kom, då båda skrek och ingen ville sluta. Det var skitsvårt att trösta båda på samma gång, hur gör man när man har tvillingar?

Vi var på öppna förskolan i Harestad församlingshem i onsdags tillsammans med några från föräldragruppen och det var även ett par andra vänner jag känner där. Det var kul! Efter det skulle vi käka sopplunch i församlings-hemmet i Torsby, men det var stängt för att det var ett tillfälligt dagis där. Öppnar igen om 2 veckor. Så vi alla åkte hem till Krille och Ella och käkade god thaimat istället! På kvällen kom Marie, Krille och Ella hit på fika hos oss. Igår var vi hemma hela dagen, vi gick en promenad på eftermiddagen bara. Elvins farmor och farfar var här på fika på kvällen.

Elvin och Ella busar för fullt och slappar framför Teletubbies på TV!

Och tittut-bus med pappa är himla skoj!

Nuförtiden får jag springa och kolla tvättmaskinen och torktumlaren så dom inte är igång, för Elvin är där och vrider och trycker hela tiden! :o)

Och idag är det fredag! Underbara fredag med strålande sol!

Trevlig helg alla!

1 kommentar:

elin sa...

de var de sötaste jag sett!!! hahahaha när elvin å ella tittar på tv tillsammans! Jag dööör!!!!kram Elin