2011-09-27

Lidingöloppet 2011

Hej hej! Nu är jag frisk igen! Usch vilken pers! Förra veckan var jag sjuk, hade feber, hosta och huvudvärk, tror att det var influensa jag hade åkt på. Hostade hysteriskt så på fredag fick jag nog, bokade en tid till vårdcentralen och fick komma dit. Utan problem fick jag Cocillana Etyfin utskrivet på recept, halleluja!

Jag var så rädd att jag skulle smitta ner Marcus så han inte skulle kunna springa på lördagen, men han blev inte sjuk och han sprang runt Lidingö, hela 3 mil! Jag är jättestolt över att han nu har klarat den svenska klassikern!

All fyra delarna har han tagit sej igenom! 9 mil skidor, 30 mil cykel, 3 km simning och 3 mil löpning! Jag och Elvin åkte oxå med upp till Stockholm så vi kunde hälsa på brorsan med familj samtidigt. Marcus kusin David som oxå skulle springa fick med sova över hos dom. Vi åkte upp på fredag eftermiddag och hem igen på söndag förmiddag, så lite hann vi allt umgås. Vi hejade på Marcus när han sprang i mål! Det var roligt att få vara med, så sjukt mycket folk! Och tack för all god mat ni gjorde till oss under hela helgen, Magnus & Linda! Smaskens!



Idag var Elvin, jag och Elvins farmor i Stenungsund och köpte ett par överdragsbyxor och vantar på Polarn o Pyret. Förra veckan var vi där och köpte en vinteroverall, sockar och 2 mössor. Så nu är lille Elvin laddad för vinter och snö! :o)

Ikväll har jag varit på scrapbookingen på bvc som dragit igång igen, det var roligt att träffa både gamla och nya och att få fortsätta på Elvins bok. Längtar redan tills nästa gång!

Inga kommentarer: