2011-09-20

Elvin 14 månader idag! ♥



Idag är min lille pussgurka 14 månader! Han har börjat säga mer ord, han kan säga; hej hej, hej då, dä, oj, tack tack, nam-nam, tut tut och så vinkar han och klappar händerna och dansar jättebra! Tyvärr har jag varit sjuk idag med feber och hosta, så det han har inte haft så roligt, stackarn. Jag har knappt orkat leka med honom...

Jag missade besöket på jobbet idag och House of Lola-partyt hos Malin, tyvärr. Jag ska nog ha en egen House of Lola-träff, kommer ni då? Hoppas verkligen att jag är frisk imon kväll för då ska jag till Lorensbergsteatern och kolla på Glada Hudiks föreställning Elvis med mina goa jobbarkompisar.

Ovan bilder från babysimmet förra lördagen när det bara var Ella och Elvin i badet, snacka om lyx!

1 kommentar:

Malin Schramek sa...

Hej gumsan!!

Jättesynd om dig som blev sjuk till min House of Lola träff:( Du missade verkligen en massa fina kläder, framförallt till oss "mammor" Så självklart skall du ha en egen träff.. Jag kommer iallafall för jag är inte färdighandlad ännu:)

Trya på dig tjejen, så hörs vi snart igen..

Kram Malin