2012-06-04

Tiden rusar...

...oj, redan juni, tiden bara rusar ju...denna veckan var vi på sopplunch för sista gången innan sommaren. Agneta och Joel var med och även Elvins farmor och farfar. I torsdags var jag och hälsade på mitt jobb och vi fikade hela teamet, Elvin var såklart med och det gick bra. Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa. I fredags kom Jessica och hälsade på och hon hade med sej lilla bruna valpen Lycka. Vi käkade våfflor och glass, mums!!

Min bror med familj var här nere och hälsade på i helgen så dom kom till oss tillsammans med mamma och pappa i lördags. Vi var hos Ingelas Trädgård och handlade lite blommor och så grillade vi på kvällen. Mysigt!

Och igår innan dom åkte hem så åt vi varmrökt lax, potatis och kall ananassås, det var jättegott!!! Och till efterrätt melonsallad och glass!

Här är bilder på mina blommor både ute och inne! Älskar blommor!!!


Inga kommentarer: