2012-06-09

35 år...

...fyllde jag igår! Känns faktiskt rätt okej. Jag hade lite kalas för familjen och lite släkt. Marie, Kristian och Ella kom oxå. Det var trevligt men det regnade så vi fick sitta inne tyvärr. Brukar ju alltid kunna vara ute när jag fyller men nu är vädret inget vidare, kallt och blåsigt och väldigt ostabilt.



Jag fick presentkort på IKEA, ett fint SNÖ armband, ett fint ljus, blommor och pengar. Har tänkt köpa en ny cykel, så pengarna ska gå till det. Tusen tack för alla fina blommor och presenter!!! Skattepengarna fick jag oxå i födelsedagspresent! :o)



I tisdags var mamma här och hjälpte mej städa, hon dammade och jag tvättade fönstren. Jättesnällt! I onsdags var hela föräldragruppen här hos oss och firade nationaldagen. Vi var 14 vuxna och 7 barn och vi grillade korv och fikade. Jättekul att se alla igen! Vädret var helt okej, solen var framme och vi kunde vara ute hela tiden. Underbart!


Inga kommentarer: