2011-06-30

Nu är juni förbi...

...är det möjligt? vart tar tiden vägen?

I måndags slappade vi mest hemma efter vår tripp till Dalsland och tvättade massor. I tisdags träffades mammagruppen för en fika och promenad på Marstrand. Det var helt ljuvligt väder och varmt! Jag passade på att hämta min nya glasögon som jag beställt på Marstrands optik, jag är jättenöjd, de är jättesnygga! Bild med dom på kommer inom kort, jag lovar!

Igår kom mamma och pappa förbi på fika och Elvin blev jätteglad! Elvins farmor var snäll och passade honom medan jag for till City Gross specialen för att inhandla en babypool och ett strandparasoll. Kan behövas i denna hettan! Idag har jag och Elvin varit och hälsat på Maria och William i deras nya fina hus i Lilleby. Det var verkligen jättefint huset! Liselott och hennes lilla Alicia var oxå där. Det var mysigt att träffas och kul att äntligen få se det fina huset! Imorgon är det redan juli och 20 dagar till Elvin fyller 1 år! För exakt ett år sedan satt jag här med min stora, tjocka mage...tiden går verkligen fort!

På lördag ska vi på 35-årsfest x 2 och på söndag ska vi ha ett gemensamt 1-års kalas för alla våra småttingar med hela föräldragruppen! Roligt!

Inga kommentarer: