2011-06-20

Elvin 11 månader idag!!! ♥

Nu är vår dyrbaraste skatt redan 11 månader! En månad kvar tills han fyller 1 år! Det är helt galet vad fort tiden går... Elvin är väldigt aktiv nu och kryper runt och vill ställa sej upp hela tiden, det är väldigt vingligt eftersom han bara vill stå på tå! :o) Det händer så mycket hela tiden, den senaste månaden har det hänt såå mycket med hans utveckling. Nu har han även fått sin 9:e tand. Han är världens goaste, charmtroll, en riktig busunge!

Förra måndagen slappade vi bara hemma jag och Elvin, även söndagen var seg eftersom det var dagen efter brorsans och Lindas fina bröllop. Min mormor skulle blivit 87 år den 12 juni och min goa vän Maria fyllde 32 år i måndags. I tisdags var söta Elin här och förgyllde min och Elvins dag! Vi fikade på Elins goda kanelbullar och så var vi och köpte lite blommor hos Ingelas Trädgård. Tack snälla Elli för att du hjälpte mej med Elvin!

I onsdags hade vi en liten kusinträff hemma hos Susanne och Ida. Camilla var oxå där med sina söta barn Folke och Edit. Det var roligt! På torsdagen hade vi picknick vid fästningen med Jenny och Tove och Erika och Walter. Jättemysigt! Och i fredags var Elvin och jag på babycaféet på bvc, det var sista gången innan de stänger för sommaren. Och Marcus for iväg på förmiddagen till Motala för att cykla runt vättern. Efter det åkte vi hem till mormor och fikade och så stannade vi där hela kvällen och sov även över där. Det var inte riktigt tänkt att vi skulle det, så vi hade ju inget med oss med det gick bra ändå.

På lördagen följde jag Marcus cykling på datorn och så var vi hos farmor och farfar och fick lite middag. Och i söndags kom Marcus hem på eftermiddagen, saknade honom mycket! Är väldigt stolt att han lyckades ta sej runt på den tiden han tänkt. Han har ju inte kunnat träna fullt ut i vår p g a allergibesvär och späckat schema. Men han lyckades ändå!
Grymt bra jobbat sötis! Vilken prestation!

Och vet ni vad? Precis idag har jag varit mammaledig i 1 år!

Inga kommentarer: