2011-06-07

Långhelg med Kristihimmelfärdsdag



I tisdags var vi och lekte och fikade hos Åsa och Klas tillsammans med Marie och Ella och på kvällen var jag på en stor ICA-fest på Arken med ca 450 personer. Det var riktigt roligt att träffa alla jobbarkompisar igen!

Och i onsdags var vi på sommarcafét i Torsby med några mammor och barn och på kvällen var jag med föräldragrupps-mammorna på Trullo. Det var skönt att träffas bara vi, utan barn! I torsdags var Marcus ledig så då var vi bara hemma mest och grejade lite, mamma och pappa kom på en fika. I fredags var jag och några tjejer och hälsade på Liselott som flyttat in i sitt nya fina hus och så fick vi se hennes lilla Alicia, bara en månad gammal. Det var roligt!

Marcus har varit med grabbarna och spelat golf i Halmstad fredag-söndag så jag och Elvin har sovit hos mormor och morfar hela helgen. Elvin har gungat och busat massor och så har han varit i sandlådan för första gången, han tyckte det var lite läskigt med all sand...hihihi... :o)

Nu ska jag gå och nana och ladda för imorgon, för då fyller jag ju år och på kvällen blir det lite kalas! Godnatt!

1 kommentar:

Malin S sa...

Grattis tjejen på födelsedagen:) 8/6
Hoppas du fått en underbar dag!!

Kram Malin S