2011-02-28

Vasaloppet - Öppet spår!

Nu är mitt ♥ hemma igen! Han har åkt 9 mil mellan Sälen och Mora i år igen! Det var Marcus, Peter, Michael och David som åkte upp. Det gick snabbare denna gång, 1h 40 min bättre tid än förra året! Jag är jättestolt!

I fredags var vi med ett gäng goa vänner på Restaurang Frågetecknet och käkade och efter det på Rondo och såg Robert Gustafsson, det var jättebra och god mat!!! Elvin var hos mormor och morfar och sov över där, det gick jättebra!!! Han var så snäll. Men det kändes konstigt att komma hem och vara utan honom och ännu konstigare kändes det på morgonen när han inte var här, saknade honom mycket...lille plutten! ♥

När jag vaknade upp själv på lördag morgon såg jag inte ut, fönstren i köket såg ut som råglas, sånt som man har i badrum ni vet. Helt täckt med is, allting var helt i is, och såklart svinhalt. Det var inte så roligt när grabbarna skulle åka till Sälen under dagen, men det gick ju bra som tur var.

Jag och Elvin var på BVC i förmiddags och mätte och vägde och tog en spruta inför resan. Det gick fint, han skrek bara lite vid sticket sen var det bra. Nu väger han 8590 g och är 73 cm lång! (7 mån 8 dgr) Han följer sin kurva bra och ligger nu på medelkurvan precis. ♥

Efter BVC åkte Marie och jag och bebbarna till Camilla som ska ha bebis nu på onsdag. Mysigt att träffa henne nu innan det är dags. Och imorgon kommer heeela mammagrupps-gänget till mej, det ska bli himla skoj!
Skepp o hoj!

Inga kommentarer: