2010-12-24

GOD JUL ♥

Ojoj, vad mycket som vi har fixat med nu innan jul...mitt upp i allt så har vi ju typ gjort om hela vårt tv-rum med nya hyllor och skåp mm. Så det har blivit sena nätter för mej nu de sista dagarna, i förrgår somnade jag vid halv fyra-tiden. Vill ju få klart allt innan jul. Allt som vi hade i de gamla hyllorna och skåpen skulle ju flyttas över till det nya och det hyffsat smidigt oxå när man har 2 sovandes i rummet brevid. Men det gick bra. De gamla hyllorna och skåpen bar vi upp till svärföräldrarna idag, de ska ha dom i deras källare.

De här sista två dagarna innan julafton har vi gjort knäck, chokladbollar, julköttbullar, griljerat skinkan och gjort Leilas Rocky Road! Nu ikväll har vi haft Emma, Nicklas och Thea här på besök och nu sitter jag här vid datorn igen och klockan
är halv två. Nu innan jag går och lägger mej vill jag bara önska er alla underbara bloggläsare en riktigt härlig GOD JUL! Kramelikram o godnatt!

1 kommentar:

Malin S sa...

Tack sötis:) En riktigt God Jul till er också!!

Tack även för det supersöta julkortet, han e´ ju bara för goooo lilla Elvin:) och vilken tur att ni hann få era julkort så att dom kunde komma ut innan Jul...

Ha det bäst!!
Kram Malin Jimmi Tilde & Tim