2010-12-14

Babysim och första tanden!

Herregud vad roligt det var på babysimmet! Elvin älskade det och Marcus tyckte det var skitskoj! Elvin skrattade, tjoade och plaskade! Det såg nästan ut som han simmade! Ser fram emot nästa lektion på torsdag!



I fredags sov jag och Elvin över hos mormor och morfar för Marcus var på julbord på Stenungsbaden och morfar var på vinprovning. Det gick jättebra! Mormor och jag käkade pizza och godis och kollade på Idol. Helt rätt att Jay vann, han är ju så grymt bra! I lördags började vi måla om i vårt TV-rum, från ljusblått till vitt. Vi fick måla ett lager till på söndagen, men det blev bra! Jättefint! I söndags satte vi även upp granen med massa ljus i på utsidan och på eftermiddagen var vi på lussefika hos Anna och Jonas i Ytterby med hela föräldragruppen. Mysigt! Det var då vi märkte att Elvin hade fått en tand, vi såg inget men det kändes vasst i hans mun. Herregud redan, han brås på sin pappa som fick sina tänder så tidigt.

Igår var jag på jobbet en snabbis för att hämta min jullåda och efter det åkte vi hem till Marie och Ella på fika. Idag kom Marie och Ellisen till oss på fika och så gick vi en promenad till Ingelas Trädgård för att köpa lite blommor i det vackra vädret. Imon har jag inget bokat men hoppas på en promenad i solskenet igen!

3 kommentarer:

Elin sa...

Åååååå vad han är söt...!!! lilla gubben, vänta tills tant Elin får tag i dej då blir de en del pussar!!! Ååå snyft...längesedan vi sågs nu! kram

Åsa L Karlsson sa...

Jag gillar hans friss. Samma mohikanfrisyr som våra grabbar har.
Va kul att han gillar babysimmet.
Jag hoppas att ni går på Aquabarn. De är dyra men värda var enda krona. Matte simmar nu!
Julkramis Åsa

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

Ja, han går på Aquabarn på sjukhuset! Det är himla mysigt! Kramar