2014-05-01

Valborg och 1 maj

Redan maj liksom! Vart tar tiden vägen... Här har det i alla fall varit sjukstuga senaste veckan, inget roligt alls. Det började ju med att Elvin blev lite kass på påskdagen och på annandagen var han lite bättre igen, fast han stannade hemma på tisdagen från dagis. Jag tränade MRL på onsdagen och det kanske jag inte skulle gjort. Jag trodde bara att jag var allergisk först men det var nog även förkylning. Eftersom jag inte visste så hängde jag med jobbarkompisarna till Trullo och käkade i fredags kväll. Hoppas verkligen ingen av er blivit sjuk. Kändes väl värst i helgen och Marcus har varit lika kass om inte sämre. Inget roligt alls när man måste ta hand om två barn oxå. Det har varit så segt! Men det börjar bli bättre nu. Så igår gjorde vi inget, var bara hemma, firade ingen Valborg. Idag har vi oxå bara varit hemma, fixat lite i trädgården bara. Jag har målat om en byrå vit under tiden jag varit sjuk. Och vi har fixat lite i rabatten och lagt på ny jord och rensat lite ogräs. Det ser ut som fan här hemma, har inte tvättat fönster och dammat på jättelänge...



Inga kommentarer: