2014-05-24

–10 kg nu!

Nu har jag gått ner 10 kg!!! Bara 5 till...sen är jag i mål! Är ganska nöjd hitills och det funkar bra, men såklart kämpigt. Men det ska gå trots att det är sommar och mycket onyttigt man kan stoppa i sej. Ska försöka träna så mycket jag kan så kroppen blir lite mer "fast". Det ska nog gå bra.

Elvin var på kalas hos en dagiskompis i söndags och i måndags åkte vi till mormor och morfar och hälsade på, sedan ville ju inte Elvin åka hem så han sov över hos dom och skippade dagiset på tisdagen. I onsdags var jag på lunch med mina goa kollegor på Älmagasinets vincafé. Jättegott och härligt i solen! Rekommenderas! Och så förtidsröstade jag oxå!

I torsdags var vi hela familjen och vaccinerade oss mot TBE och åt på McDonalds efteråt. Och ja, det går faktiskt om man ViktVäktar, jag åt lilla menyn. I går var vi hos Marie, Oliver och Rasmus hela dagen och barnen lekte så bra utomhus. Idag har jag och Elvin varit på Hoppis & Skuttis!



Inga kommentarer: