2013-11-07

November

I tordags kväll var jag med Maria, Grethe och Monica på Östra Tull och käkade tapas. Trevligt som alltid och jättegott! Och på dagen var jag och mamma på mormor och morfars minneslund och tände ljus. I fredags var Krille, Marie med barnen och Jonas här på taco-fredags-mys. Dessutom var det ju Halloween, men här hemma kom inga spöken och hälsade på! Marcus var ute och bowlade med jobbet på lördag kväll så jag och kidsen var hemma själva. I söndags började jag dagen med ett indoor-pass på Sportlife med Jessica. Efter det kom mamma och pappa och hälsade på. Marcus var på hockey.

Och det är redan november, helt galet....idag för 2 år sedan föddes fina Aston! Grattis! Och samma dag släppte Elvin taget och började gå. Tiden går väldigt snabbt...

I måndags var jag på zumban och igår var jag på mamma-barn gympan med Åsa igen. Ikväll är det zumba igen! Mycket träning just nu, hoppas det håller i sej...



Inga kommentarer: