2013-11-11

Lova, Fars dag, 35-årsfest och Zumba!

Igår blev Lova 10 månader! Och så var det Fars dag! Vi firade Marcus och morfar här hemma på dagen med prinsessbakelse och paket. Mamma och jag bakade lite småkakor dessutom. Mamma och pappa sov över mellan lördag och söndag för de var barnvakt när vi var på Annas 35-årsfest. Det var jätteroligt och barnen skötte sej fint. På kvällen firade vi farfar och vi fick 3-rätters middag. Jättegott! I fredags tränade jag Zumba på Sportlife för första gången, det var kul! Jag var där med Jessica och det var första gången för henne med. Sammanlagt tränade jag 5 gånger förra veckan... vad har hänt med mej liksom? Ikväll var det Zumba igen i Harestad gamla skola. Såå roligt! Imon ska vi till BVC med Lova på läkarkontroll. Godnatt!



Jag har köpt fina armband från Ung Cancer och bidragit med lite...
Och så föll jag faktiskt för reklamen för Foot Mender. Ska testa den nu!

Inga kommentarer: