2013-10-30

Oväder, höstmys och träning!

I lördags var vi på höstmys hos Ingelas Trädgård på eftermiddagen. Köpte 2 ljung och en annan grön växt att ha ute. I måndags skulle ju ovädret komma på kvällen men det blev som tur var inte så mycket som dom trott. Vi hade väl redan fått vårt natten mellan söndag och måndag, då måste det varit en tromb eller liknande på besök. Vi fick inte så mycket skada men grannarna fick lite värre, tegelpannor och annat for runt. Vår eu-pall låda som vi täcker över laddningsstationen till robotgräsklipparen hade hamnat hos grannen. Helt galet! Usch gillar inte dessa höststormar alls!

Tyvärr blev det ingen Zumba för mej eftersom de uppmanade att man skulle hålla sej hemma. Men på dagen var Agneta och Joel här på fika och lek. Såå roligt att träffa dem, var säkert ett halv år sedan vi sågs. Igår var jag hos tandläkaren och hade inga hål denna gången med. Är alltid lika nervös för det. Så det gick ju bra!

Och tro det eller ej...jag har faktiskt varit på Sportlife idag och svettats. Jag och Åsa R vi gick på mamma-barn passet med våra minsta. Det är Åsa K som håller i passet och det var jättebra, jag var jättesvettig! Hoppas inte på för mycket träningsvärk imon, men lite är ju bra så det känns att man gjort nåt. Efter det körde jag 30 min på crosstrainern hemma! Kanon! Och senare kom Anna M med sina barn på besök på lite fika och bus.



Inga kommentarer: