2012-05-14

Bygdegårdsfest!


Förra onsdagen var vi på sopplunch tillsammans med Marie och Ella, Susanne, Axel och Ida och Agneta och Joel. Kul och gott som vanligt!

På kvällen var jag på Trattoria il Trullo med mina goa jobbarkompisar Maria, Liselott, Annika och Elin. Jättemysigt att få äta gott och sitta och snacka helt utan barn. Mer sånt!!! I torsdags var vi bara hemma, det var trökigt väder oxå. I fredags hämtade jag min ring som var klar och sen åkte jag ut till Marstrand för att köpa presentkort på Havshotellet.

På fredagkvällen bara mys hemma. I lördags kväll var vi på Anders och Angelicas dansfest i Kärna Bygdegård. Det var superkul! 120 personer och sååå många man kände, typ halva Kärna. Det var verkligen roligt!!! :o)
Och idag har vi haft besök av mamma, Magnus och Ida. De är här nere i veckan och de kommer troligtvis hit i morgon oxå. Kul!

Mormor hann även med att klippa Elvin idag, det behövdes verkligen.
Det gick jättebra och fin blev han! Sötnosen!

Inga kommentarer: