2012-04-11

Påsken borta...

...nu är påskpyntet borta, skönt! Sen sist jag skrev här har vi träffat goa mammagruppen, Mamma har fyllt år och vi var där på lite kalas och lämnade present, vi har varit på öppna förskolan och på sopplunch, Marcus har varit sjuk och blivit frisk igen.

Vi skulle varit på Marstrands havshotell i skärtorsdags med spa, middag, övernattning och frukost ihop med Kristian och Marie.
Men så blev Marcus sjuk, såå typiskt! Ville så gärna dit!

Hade verkligen sett fram emot det, men vi får göra det en annan gång istället. Som tur var fick vi pengarna tillbaka, det var schysst av dom.

På långfredagen var vi på påskmiddag hos svärmor och svärfar ihop med Marcus bror med familj. På påskafton var Susanne och Hasse med barn här på grillmiddag. På påskdagen var mamma och pappa och Svea här på lite fika och mat. Och på annandag påsk var vi hos mamma och pappa på middag. Fullt upp hela helgen!!! Igår var jag, Elvin och mamma och mina fastrar Ragnhild och Maggan och Hasse hos Susanne och Ida och lille Axel. Idag har vi bara slappat hemma och städat bort påskpyntet.

För ett år sedan exakt idag blev min mormor en ängel ♥
Saknar dej jättemycket kära mormor, du finns alltid i mitt hjärta!


Inga kommentarer: