2012-01-16

Ny kamera!

I lördags var vi ju på julgransplundringen på mitt jobb, det var bara jag och Elvin för Marcus var på kurs. Det var såå mycket folk, helt galet.

Men så kul att träffa mina jobbarkompisar. Vi åt korv, fikade, köpte lotter, lyssnade på Allgott & Villgott och så var det fiskdamm och Elvin fick 2 mjukisdjur. Jag fick mest jaga Elvin för han bara sprang iväg och busade hela tiden. Han tyckte nog det var roligt!

Sedan åkte vi hem och sov för kl. 17 var det ju babysim igen ihop med Marie, Krille och Ella. Det gick finfint!

Efter det åkte jag och köpte lite thaimat för Elin och Aston kom förbi en stund och gjorde oss sällskap för Marcus var ute med jobbet och bowlade.

Se så sött dom håller varann i handen!

I söndags plockade vi undan det sista av julen och slappade mest. Idag har jag varit på IKEA med Maria, Liselott, Mirja och alla barn. Fick köpt ett grått fårskinn, lite ljus, nytt diskställ, nytt skötbord och 2 orkidéer. Vi åt även lunch och tog en kaffe. Trevligt!

Och så har vi har köpt en systemkamera! Jippii! Det blir så fina bilder!
Det blev en Canon Eos 600d med 18-135 mm objektiv. Ett litet 50 mm objektiv och boken "bättre bilder" fick vi med på köpet oxå. Jättebra!


Inga kommentarer: