2010-10-29

Snart november

Nu har Elvin hunnit fylla 3 månader och i tisdags var han 14 veckor...
...tiden går så sjukt, sjukt fort! Och han växer så det knakar just nu! :o)

I fredags var Marie, Krille och Ella och L-G och Ellinor hos oss på middag. Senare på kvällen/natten kom även Jonas, direkt från Fillipinerna. Det var himla skoj! I lördags var jag på fruhippa för Malle som redan gift sig. På morgonen var det ett träningspass som jag faktiskt hoppade för jag visste att gästerna dagen innan skulle bli sena :o). Så jag anslöt till Sol och Sand i Ytterby där vi åt lite pastasallad och "solade" i värmen! Gött! Efter det åkte vi hem till Åsa och hade "fotspa" med Mary Kay. Efter det käkade vi pizza, godis och smuttade på vin! Himla go kväll med tjejerna!

I söndags beställde vi en ny soffa, en antracitgrå/svart hörnsoffa med divan. Hoppas såå att vi får den innan jul!!! Här bild på den!!!

Elvin fick sin sista antibiotika i måndags och så var vi på Östra och kollade hans njurar med gammakamera och allt såg jättebra ut. Hans njurar var helt perfekta! Vilken lättnad!!! Vi besökte också min mormor i tisdags och hade babymassage för de små med föräldragruppen på BVC. Jättemysigt och väldigt oljigt!!! :o) I går var Marie och Ellisen hos oss på fika och idag har Marie och Oliver vart hos oss, innan vi for i väg till mamma. I helgen ska mamma och pappa passa lillskrutten så Marcus och jag kan få röjt lite, har massor med grejer att slänga. Ska försöka måla och fixa i ordning Elvins rum också. Här bilder på våran glada, goa och spralliga lille kille!

1 kommentar:

Elin sa...

Ååå han är så söt lille Elvin!!! börjar likna sin pappa mer å mer! Fin soffa, den ska ja provsitta!!! puss