2010-10-12

Min älskling 12 veckor idag!

Åh, jag säger det igen! Shit, vad tiden rullar på...nu är min lille älskling redan 12 veckor! Jag hänger fortfarande inte med. Förra veckan var ganska hektisk, vi hade dopsamtal med prästen inför dopet och så var vi hos ögonläkaren på Mölndal med Elvin för att kolla hans lilla vinögdhet. Det var ingen fara alls med honom, lite lite bara på ena ögat men inget man tänker på längre. Små barn brukar ju ha någon slags skelning, men det är bra att dom kollar upp det tidigt tycker jag. Fika med Marie och Ella och promenader till havet i det fina vädret hann vi med också.

I fredags var vi på Taco-fredagsmys hemma hos Marie och Krille i Kovikshamn tillsammans med Jonas, L-G och Ellinor, det var mysigt!
Hela gänget kommer till oss på fredag! Och så städade jag och så inför söndagens dop. I lördags var vi på middag hos mamma och pappa och min bror, Linda och lilla Ida var också med. Vi åt jättegod Helleflundra med pressad potatis, skirat smör och pepparot! Mums!

Inga kommentarer: