2010-11-09

Elvin 16 veckor idag!



Som vanligt rusar tiden! Detta har hänt sen sist. Förra tisdagen täffade
jag Mario, Grethe och Monica på Trullo, vi käkade pizza som vanligt och tjötade massor! Alltid lika trevligt! I onsdags hade jag hela mamma-gruppen hemma hos mej, vi var 7 stycken mammor med bebisar, totalt
är vi ju 10 men 3 kunde inte komma. Så jag hade fullt hus hemma!!!
I torsdags kom Marie och Ellisen och Maries syster Emelie på fika och i fredags var det äntligen dags för Elvin att få sina första vaccin-sprutor.
Det har ju blivit uppskjutet för att han hade feber och åt antibiotika.
Men nu är det gjort, mamma var med, det var skönt att vara 2 stycken. Han tyckte nog att dom gjorde ont, han skrek just när hon stack men sen var det bra. Han märkte inte så mycket av dom efteråt för han var snäll hela helgen. Helgen var lugn, Marcus fick bytt till vinterdäck som tur var nu innan snön. Härliga promenader till havet hanns oxå med innan snön kom och idag är Elvin 16 veckor! Jag var även på ett House of Lola-party hos Malin idag, fick köpt en röd tunika/klänning och en sjal! Imorgon är det återigen dags för en träff med mammagruppen hemma hos Anna och Ella i Ytterby! Det ska bli himla mysigt!

1 kommentar:

Malin S sa...

Tack vännen för att du kom hem till mig på en House of Lola träff:) Verkligen jättekul att se dig, du e´ så himla gooo;)

...och lilla goa Elvin växer och blir stor ser jag, det går fort nu... Det vill jag lova så njuuuut så av varje minut du/ni får.

Ha det bäst, så hörs vi snart igen.
Kram Malin S