2008-11-03

Uppdatering

Förlåt....jag är lite dålig på att uppdatera mej här på bloggen, jag har fått påbackning om det av vissa onämnda bloggläsare, himla kul att ni läser varje dag! Jag vet om några som läser men det hade varit kul att få veta om alla....snälla kan ni inte skriva nånting ibland så jag vet vilka ni är! Please, please!

Jo, detta har hänt det senaste....förra fredagen var jag på tjejmiddag hos min jobbarkompis Elin, hon bjöd på jättegod mat, ungstekt lax, potatis, vitvinssås, sallad och massa vin såklart! Det var väldigt mysigt! På lördagen var vi hos grannarna och käkade pizza, också väldigt trevligt. I fredags hade vi team-aktivitet med jobbet. Vi gjorde egna praliner på Göteborgs Chokladfabrik som ligger vid Kronhusbodarna, därefter hängde vi på Delirium och sedan käkade vi god mat på The Flying Barrel. Efter det gick vi till Hard Rock Café, det var lite kul att det krockade med Lårens överaskningsfest som Lena hade fixat åt honom med alla polarna, så hela jäkla Hard Rock kryllade av folk man kände, jättekul! Det var säkert 30 kända personer där! Vi hade en jäkla tur att snälla, söta Ulle ville komma och hämta mej, Mackan, Carola och Plate. Skönt att slippa åka taxi alla gånger. Så lite smått bakis var jag hela lördagen såklart. På kvällen var vi bjudna till L-G och Ellinor, ett par kompisar som vi nyss blivit grannar till, på middag. Jättetrevligt! Igår kväll var vi hemma hos mamma och pappa och käkade kallops, supergod söndagmiddag!

Ha det super! Kram


Inga kommentarer: