2008-10-27

Rosa rosa rosa!

Vad mycket fina rosa saker det finns nu, allt för att stödja Cancerfondens Rosa Bandet kampanj 2008. Jag skulle vilja ha denna fina städmoppen och disktrasor i rosa från Vileda Wettex och så tänkte jag måla om min byrå i rosa metallic-färg med dessa fina rosa penslar, så den blir lika fin som stolen här nedan. Allt detta finns hos Colorama.





TV-gala i Globen
Globen fylls med humor, allvar och hopp den 28 oktober. Då direktsänds Rosa Bandet-galan i TV3. Titta på den och stöd Rosa Bandet! Och dessutom kommer hela Globen att vara upplyst i rosa!



Fler rosa prylar man kan köpa för att stödja Cancerfonden!
Köp dessa saker ni med så gör ni en god gärning! Köp köp köp!
Jag har i alla fall redan köpt Försvarets Hudsalva. Finns på Apoteket!
Special K Classic och jättegoda rosa ICA I Love Eco äpplen och morötter, finns i din ICA-butik!

2 kommentarer:

Mirja sa...

den försvarets hudsalva har jag med, den är galet söt... väldigt Karin :)

Anonym sa...

Har också den hudsalvan ;P
Rosa är bara så sött och bäst!
Och sponsrar ju även nu cancerfonden, plus i kanten! :D