2008-01-03

Summering av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, började på seriös buggkurs...hihi...och köpte en husvagn!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nä, brukar banga nyårslöftena, det funkar ändå inte...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min kusin Maja fick sin Anton

4. Dog någon som stod dig nära?
Nix

5. Vilka länder besökte du?
Danmark...gud vad fjuttigt det låter. Det får definitvt bli ändring på det i år! Jag vill till New York och på solsemester!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer motion och mera resor
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Vilket taskigt minne jag har...måste nog kolla almanackan....återkommer om det...ah, tror egentligen inte det är nåt särskilt.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag har blivit lite bättre på att säga ifrån och att jag inte gör saker jag inte vill, mycket utvecklande saker på jobbet har det ju varit.

9. Största misstaget?
Tro att man ska hinna med allt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara kräksjukan...blä...

11. Bästa köpet?
Hm?! 2007 har ju varit ett fantastiskt Hello Kitty år, behöver jag säga mer! Husvagnen!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Husvagn och mycket på inredning och kläder, HK-prylar såklart!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker, svårt att säga en...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Inte mer glad än nåt annat år, lika glad som vanligt! haha

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och sparat pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Shoppat så mycket oviktiga saker

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och mormor på kvällen och på dagen med Mackans mamma och pappa och en sväng hos Mackans farmor Svea

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Grannfejden, Morden i midsomer, Let´s dance, Roomservice, Bygglov, Äntligen hemma, Idol

22. Årets fest?
Det har varit en del faktiskt, fast jag vet inte om någon stack ut mer än nån annan, jo kanske Victorias & Dannes bröllop då!

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst nåt, eller jo...vad heter den nu...På det fjärde ska det ske, det e den enda jag läst i år..ha!

24. Största musikaliska upptäckten?
Åhh, äsch, jag vet inte...Marie Picasso kanske...

25. Något du önskade dig och fick?
Jaa...presenter och julklappar

26. Något du önskade dig men inte fick?
Resa utomlands nånstans

27. Roligaste resan?
Till Öland med husvagnen i somras

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade kalas bara för familjen, lite släkt och grannar...men det var ingen stor grej, fastän att jag fyllde 30!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade motionerat mera och ätit sundare och oftare och mindre...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Bekvämt

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vänner, lite för mycket av det goda (maten alltså)....hihihi...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Persbrandt ligger ju topp 5 på min lista...haha...

33. Vem saknade du?
Brorsan i Sthlm

34. De bästa nya människorna du träffade?
De e faktiskt några stycken, några ifrån nyårsgänget och Ölandstrippen! Och Marie

Inga kommentarer: