2014-12-03

Klassträff, kalas och advent

Förra lördagen var jag på klassåterträff med min gamla gymnasieklass MP3 på StarBowling! Det var såå roligt att träffa alla igen! Det var 18 år sedan vi tog studenten, fast vi sågs för 10 år sedan på en träff. Vi bestämde att vi skulle ses igen om 2 år! Vi käkade lite mat och satt och pratade, det blev ingen bowling. Kjell, vår klassföreståndare var oxå med, det var verkligen en överraskning! Jättelyckat!

På söndagen bakade vi lite mer tunnbröd och vi bakade även lussekatter! Mamma och pappa var här och mamma klippte Elvin – äntligen! Maria, Mirja, Liselott och jag var hos Elin på tisdagen på glöggmys, verkligen mysigt! På onsdagen var det pepparkaks-drop-in på dagis! Vi fick komma dit och baka med barnen och sedan fika! Trevligt! Veckan har rullat på med jobb, jobb och jobb. Tacka vet jag lediga fredagar! Hade inte hunnit med annars...

Vi åkte och hälsade på mormor och morfar i fredags en stund och på kvällen var vi på kalas hos Nicklas som fyllde år i söndags. Max fyllde dessutom 2 år i fredags! Och Ida fyllde 5 år i söndags! Grattis till er båda! Vi kommer snart med presenter! I lördags förmiddag var vi på Hoppis & skuttis och efter det handlade vi mat och köpte en ny micro för den gamla har gått sönder. I söndags putsade jag nästan alla våra fönster för det gick knappt att se ut och på kvällen var vi hos Louise och Daniel på middag och adventsmys! Jättetrevligt!



Inga kommentarer: