2012-08-29

Tandläkaren

Förra måndagen var Maria, Susanne och Agneta här med alla barn på fika och lek. Mysigt! Elvin fyllde dessutom 25 månader! Min lille plutt, det går såå fort... Och i fredags var vi hos Agneta och Joel och lekte och fikade ute, det var jättehärligt väder! På kvällen var Nicklas, Emma och Thea här och vi käkade pizza. Gott!

På lördagen var vi hos Emma, Nicklas och Thea på fisksoppa tillsammans med Anna, Henrik och deras lille Emil. Jättegod fisksoppa, måste få receptet! På dagen var Marcus på lastbilsmässa på Elmia, så jag och Elvin åkte hem till mormor och morfar och hälsade på. Elvin fick vara med morfar och snickra, det tyckte han var jättekul!

I söndags åkte vi ner till Kornhall för att kolla på båtar, det var båtmässa där. I måndags var jag och Elvin och hälsade på Maria, Alice och William i Lilleby. Min jobbarkompis Hanna var oxå där med sina barn men hon var tvungen att åka när jag kom, typiskt! Får ses mer en annan dag. Igår var vi bara hemma i trökvädret, vi fick lite fika hos farmor och farfar och på kvällen var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål! Underbart!



Inga kommentarer: