2012-03-14

Våren är här!

Åh, vad härligt väder det har varit de senaste dagarna. Och jag blev så trött på mina döda "höstblommor", så jag har redan planterat vårblommor! Kanske lite tidigt men jag blev så sugen på att göra lite fint!

I måndags var Elvin lite snuvig och hade lite feber men vi gick en promenad ändå i det fina vädret. Vi mötte upp Kristin och Ebba på vägen och så gick vi till Ingelas för att köpa lite blommor! Elvin somnade i vagnen så jag hängde med Kristin hem på en fika. Roligt att äntligen få komma hem till henne och se deras fina nya hus! Det var jättefint!

Idag hängde jag med Elin och hennes kompis Katrin på promenad till havet. Elin hade med sej fika till oss, det var jättemysigt! Vi satt där nere i solen och det var helt underbart. Elvin somnade tyvärr inte, så hem var inte lika roligt att gå, han var helt vansinnig, så jag fick springa före dom hem. Han var varm, hungrig och jättetrött. Men han åt lite när vi kom hem och sen somnade han som en stock och sov i 3 timmar!!! Under tiden satt jag i solen och drack en kaffe i lugn och ro! Härligt!


Inga kommentarer: