2010-09-21

Kantareller

Hej hej! Nu ÄR hösten här och jag tycker det är urmysigt! Man kan mysa inne med tända ljus, älskar det!!! Ser faktiskt fram emot mer höst och jul...extra kul kommer det ju att bli till jul nu när Elvin har kommit till världen! Annars rullar det på, tiden går ju så sjukt fort, hur ska Elvin hinna använda alla sina fina kläder han fått...galet detta!

I helgen var min bror, Linda och lilla söta Ida på besök. Ida blir snart
10 månader, herregud vad det har gått fort, tyckte nyss att hon kom till världen!

Pappa och min bror var ute i skogen i lördags och plockade massa kantareller, så vi fick oss en supergod kantarell-macka! Love it! Smörstekta kantareller är nog det godaste jag vet!

Idag gick jag och svärmor ner till havet med Elvin! Det var helt underbart där nere, vi skulle tagit med fika! Får ta det nästa gång. Imorgon kommer Elin och Tuva på besök och på torsdag ska vi på "barnkalas/föräldraträff" med hela goa föräldragruppen. På fredag ska vi till babycaféet och träffa massa bebisar och göra klart det fina hand- och fot gipsavgjutningen och till kommunen och skriva på faderskapspapper. På lördag ska vi på 40-årsfest och fira Karin och på söndag kommer mina kusiner med kusinbarn, moster, mamma och mormor! Mycket nu, men roligt!!!

Och idag är Elvin 9 veckor!!! ♥

Inga kommentarer: