2014-08-07

Tro det eller ej...

...men jag sprang faktiskt 2 km igår! Helt otroligt! Jag har inte sprungit sedan skoltiden, så detta är verkligen stort för mej. Fast inget att skryta med, 2 km liksom...det klarar väl dom flesta. Men jag har alltid hatat att springa, det var inte roligt igår heller men jag har ju kommit igång med träningen och det kändes lättare. Det var väldigt jobbigt men jag tog mej runt och överlevde. Tyvärr tror jag att jag har lite ansträngningsastma för jag hade svårt att ta djupa andetag och det tryckte i bröstet. Vet inte vad jag ska göra, ska testa med att ta luftrörsvidgande innan jag springer nästa gång. Och måste skaffa mej en liten mobilväska-runt-armen så jag slipper springa med den i handen... Jag körde även MRL idag på STC, det är ju så förbaskat roligt och jobbigt, svetten bara rinner... Beach 2015!



Inga kommentarer: