2013-05-30

House of Lola/Mamma-barn-träff

Förra torsdagen hade jag 10 mammor och massor av barn här på en lite halvt hysterisk klädvisning. Barn överallt och det var ju inte så varmt så min plan sprack att vi skulle kunna sitta ute. Så himla typiskt! En dag som denna hade det varit kanon att sitta ute i trädgården. Men det gick ganska bra ändå. Jag köpte en svart klänning och en kofta och fick dessutom en topp på köpet för att jag hade visning i maj. Jättebra!

Elsa och Elvin har kafferep!




På torsdag eftermiddag åkte Marcus till Berlin i 4 dagar. Så på fredagen åkte jag hem till mamma och pappa och sov över där. På kvällen åkte jag på en NovaStar utförsäljning i Sävedalen och hittade massa fint och superbilligt till mina små. Åkte hem på lördagen igen och på söndag var vi på kalas för gamla farmor Svea som fyller 89 år idag. Grattis!!! Det var ju även Mors dag i söndags, vi firade svärmor lite med presenter och jag själv fick en ny eltandborste och en sekatör i present av Elvin och Lova. Tack!

Inga kommentarer: