2011-07-13

En vecka kvar...

...exakt tills Elvin fyller
1 år! Han är världens goaste lilla busfrö och snart ingen bebis längre... fast han kommer väl alltid vara min lilla bebis!!!

När dom har fyllt 1 år kallar vi väl dom inte för bebisar längre va, eller???

Nu är det i alla fall fullt ös hemma hos oss, ingen lugn stund med andra ord!

Elvin kryper, ställer sej upp, går utefter möbler, går med sin lära-gå-vagn, babblar och pratar hela tiden...det är såå roligt att se hur han utvecklas. Nyfiken som bara den och ALLT ska utforskas! Nu har han fått 11 tänder, den 12:e är nog påväg tror jag.

Igår var jag och Elvin hemma hos mormor och morfar hela dagen och softade och igår kväll var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål, är såklart jätteglad för det! :o) Idag har jag, Elvin och mamma varit på IKEA. Jag köpte lite svalare täcken och kuddar som vi ska ha i husvagnen och lite annat som alltid slinker med.

Inga kommentarer: