2009-10-10

Sötis fyller år idag!

Grattis grattis
sötis
på din dag!!!!

Puss puss

3 kommentarer:

Elin Matilda Marie sa...

Grattis lille marckus!!!

jeanette sa...

hej hej! Fin sida du har :-) Liknar min blogspot...
Hittade hit via Mirja eftersom du skrivit en kommentar där..
tänkte fråga dej hur du gjorde när du fixade din besöksräknare? jag har klickat på din och blivit medlem på sunset sidan och följt instruktionerna för blogger men får det inte att funka..det står att man ska byta ut koderna mot sina koder..men fattar inte vilka,,??!!! kommer di ihåg hur man gör?
mvh jeanette

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

hej Jeanette! vilken adress har du till din blogspot? hade varit roligt att kika in hos dej. Oj, jag kommer knappt ihåg, det var faktiskt Mirja som hjälpte mej med det. Jag kommer ihåg att jag kopierade nåt ifrån henne och så ändrade jag nåt, det stämmer...hm, låt mej klura lite på det...jag ska försöka minnas...
ha det gott sålänge! Karin