2008-12-19

fredag 19 dec 2008

Åh, äntligen fredag den 19 december! Åh nu ska jag vara ledig i hela 9 dagar! Jag ska jobba den 29 och 30 och sedan är jag ledig igen i 5 dagar. Gud, det ska bli sååå skönt!

I kväll ska vi till Ingelas Trädgård på tomtemyskväll i blomsterbutiken i lagårn mellan kl. 18–22. Där kan man få julstämning, dricka glögg och en pepparkaka smaka. Njuta av jularrangemang, julljus, julblomster, tomtebesök och juldoft, julljus, jultomtar, glasänglar, snöstjärnor, kottar, julblommor, julkrukor, dörrkransar, glögg, pepparkakor och mycket mera som kan tänkas för att göra en mysig jul. (texten kommer från hemsidan) Jag ska handla massa fina saker!

På lördag fyller min svärmor år och så har vi bott i vårt hus i 5 år! Herregud vad tiden går fort! Och så får jag väl försöka hitta de sista julklapparna bland alla människor...puh....har ingen lust alls. Kanske hinner vi med ett besök på Liseberg på kvällen med för att se på Theresa som sjunger i The Christmas Ladies vid Balderscenen. Missa inte det! De sjunger kl. 15, 17, 19, 20.30. De sjunger alla dagar ända fram till julafton. Vi ses väl där!?

Inga kommentarer: