2008-03-05

Bilen är såld!

Nu är bilen såld, i lördags (1 mars) försvann den från Glöskär, det gick ju ganska snabbt och smidigt ändå! Det var ett gulligt ugnt par från Kalmar som köpte den. Helt otroligt att dom åkte så långt, hela 50 mil!
Jag saknar den lilla bilen ändå, faktiskt riktigt ledsamt, hur sjukt låter inte det? Men jag gör faktiskt det och ska jag vara helt ärlig så kom det en del tårar....ganska många...

Jaja, den har det säkert jättebra där den är nu och det ska bli jättekul att få den nya, den kommer om ca 4 veckor, just nu känns det som en evighet, och det är inte helt lätt att klara sej utan bil när man bor som vi, men allting går ju. Susanne är snäll som hämtar mej och ibland åker jag lastbil men då blir det många timmar på jobbet tyvärr...buss fick jag åka idag, tog en timma ca från Kärna till Kungsportsplatsen. Fick dessutom skjuts till bussen av Mackans faster, jättesnällt av henne. Idag var jag nämligen på fotografering för Picknick-kampanjen som jag gör på jobbet. Fick dessutom ställa upp och vara modell på 2 bilder....det var kul!

Ni får se dom om ett tag när kampanjen är klar! Ha det gott! Kramis

Inga kommentarer: