2010-09-20

Elvin 2 månader redan!



Oj, oj, oj, vad tiden går...nu är min lille älsklingskille redan 2 månader! Helt ofattbart! Det är i alla fall helt fantastiskt att vara mamma och vara mammaledig, saknar inte jobbet ett dugg...skönt att jag ska vara hemma lääänge till. Han är verkligen snäll min lille gosse, han sover jättebra i sin säng och han skriker bara när han är hungrig. Det har hänt ett par, tre gånger redan att han sovit 6-7 timmar i sträck på natten!!! Hoppas det håller i sig...

Han har ju fått massa fina kläder och han växer snabbt ut dem, idag fick
jag rensat ut det minsta han vuxit ut, lite vemodigt, men han har ju
massa annat fint han kan ha på sig. Hur man nu ska hinna använda allt?!

Jag kan ju inte hålla mig heller, vill ju gärna köpa lite själv, tycker det finns jättemycket till pojkar, alla säger att det inte gör det, men jag förstår inte vad dom pratar om, de kanske menar mer till större barn,
men till nyfödda och små bebisar finns det ju massa. Man hinner ju inte använda allt. Detta har jag shoppat nyligen:

Inga kommentarer: